Succesvolle cases

Verschillende bedrijven gingen u voor in de samenwerking met Cobra CRM en de succesvolle uitrol van CRM

Hogeschool van Utrecht: het belang van engagement, aanpassing aan een online publiek

Hogeschool Utrecht boekt succes met online wervings-events. HU creëerde een serie van kortere, 30 minuten tot 1 uur durende virtuele sessies, waarbij de inhoud van één Open Dag werd omgevormd tot meer dan 200 specifieke online evenementen.

TigerTurf UK: Meer inzicht in verkoopdata voor betere resultaten

TigerTurf gaat voor datagedreven verkoop en beter leadmanagement met Salesforce.

ROC Midden Nederland: grip op customer journey dankzij Cobra CRM en Salesforce

ROC Midden Nederland maakt communicatie met potentiële studenten automatisch persoonlijker

ENGIE ENERGIE B2B: Flexibilisering van IT-landschap

Of klanten nu bellen of in hun B2B ‘mijnomgeving’ inloggen: er is dankzij Salesforce altijd een eenduidig beeld van de klant bij ENGIE ENERGIE B2B.

AMSIB: het juiste moment, de juiste informatie

De Amsterdam School of International Business stroomlijnt het wervingsproces en de communicatie met de student via Salesforce.

Greenfields: effiënter werken vanuit data

De grootste winst voor de organisatie is dat het bedrijf nu efficiënter en vanuit data zijn keuzes maakt. Dat leidt tot lagere kosten, hogere omzetten en een hogere klanttevredenheid.

Aventus: effectieve studentenwerving

Cobra CRM helpt Aventus de interacties van haar potentiële studenten te volgen. Voor het marketingteam van Aventus is dit van cruciaal belang, omdat deze gegevens bijdragen aan meer bezoekers op de open dagen. Dankzij de integratie met EduArte kan Aventus ook conversies meten.

HvA: Alumni zijn klanten van morgen

Cobra CRM heeft een passende oplossing ontwikkeld voor De Hogeschool van Amsterdam. Zij bereikt nu ruim 92.000 alumni in een oogwenk en andersom. De band met ex-studenten is aangehaald en sterk verbeterd.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Menu