Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Salesforce en Cobra CRM ondersteunen de groei van Capital Value
In negen jaar tijd groeide Capital Value, specialist en marktleider op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt, van vier naar zeventig medewerkers. Salesforce en Cobra CRM helpen de organisatie kennis te centraliseren en in een veilige omgeving met elkaar te delen.
Network 2819: persoonlijke ontwikkeling via geavanceerd Salesforce-systeem
E-mails én cursussen steeds persoonlijker maken met Salesforce


Hogeschool van Utrecht: het belang van engagement, aanpassing aan een online publiek
Hogeschool Utrecht boekt succes met online wervings-events. HU creëerde een serie van kortere, 30 minuten tot 1 uur durende virtuele sessies, waarbij de inhoud van één Open Dag werd omgevormd tot meer dan 200 specifieke online evenementen.
TigerTurf UK: Meer inzicht in verkoopdata voor betere resultaten
TigerTurf gaat voor datagedreven verkoop en beter leadmanagement met Salesforce.


ROC Midden Nederland: grip op customer journey dankzij Cobra CRM en Salesforce
ROC Midden Nederland maakt communicatie met potentiële studenten automatisch persoonlijker
ENGIE ENERGIE B2B: Flexibilisering van IT-landschap
Of klanten nu bellen of in hun B2B ‘mijnomgeving’ inloggen: er is dankzij Salesforce altijd een eenduidig beeld van de klant bij ENGIE ENERGIE B2B.


AMSIB: het juiste moment, de juiste informatie
De Amsterdam School of International Business stroomlijnt het wervingsproces en de communicatie met de student via Salesforce.
Greenfields: effiënter werken vanuit data
De grootste winst voor de organisatie is dat het bedrijf nu efficiënter en vanuit data zijn keuzes maakt. Dat leidt tot lagere kosten, hogere omzetten en een hogere klanttevredenheid.


Aventus: effectieve studentenwerving
Cobra CRM helpt Aventus de interacties van haar potentiële studenten te volgen. Voor het marketingteam van Aventus is dit van cruciaal belang, omdat deze gegevens bijdragen aan meer bezoekers op de open dagen. Dankzij de integratie met EduArte kan Aventus ook conversies meten.
HvA: Alumni zijn klanten van morgen
Cobra CRM heeft een passende oplossing ontwikkeld voor De Hogeschool van Amsterdam. Zij bereikt nu ruim 92.000 alumni in een oogwenk en andersom. De band met ex-studenten is aangehaald en sterk verbeterd.
