Cobra CRM uitgeroepen tot Salesforce Education Partner of the Year 2021

14 juni 2021, Zwolle | Cobra CRM is door Salesforce.org uitgeroepen tot Partner of the Year. Ze wonnen de prijs voor hun inspanningen in het onderwijs en in de regio EMEA. ‘Ondanks het turbulente jaar hebben we ons onverminderd kunnen inzetten voor vele verschillende klanten en we zijn trots dat we daarvoor deze prijs in ontvangst mogen nemen’, vertelt Vincent Revenboer, oprichter van Cobra CRM.

Cobra CRM is met de 2021 Partner of the Year Award van Salesforce.org onderscheiden voor hun kennis en expertise van de markt, hun groei, het aantal klanten dat ze in het hogere onderwijs bedienen én de tevredenheid van die klanten. ‘We zijn natuurlijk uitermate trots dat we deze prijs in ontvangst hebben mogen nemen. Zeker aangezien we sinds onze oprichting in 2014 een speciale focus hebben op onderwijs. Het voelt als een beloning voor die inzet.’

‘Elk jaar erkennen we partners die een essentiële bijdrage leveren aan het onderwijs door Salesforce te implementeren voor student- en alumni relationship management’, vertelt Ivar Jansen, Area Vice President, Head of Sales EMEA bij Salesforce.org. ‘Cobra CRM scoort goed op alle criteria, waaronder groeicijfers, expertise en tevredenheid. Dat ze de Partner of the Year award in deze sector hebben gewonnen, is daarom meer dan terecht.’

Door corona moeten onderwijsinstellingen sneller digitaliseren
Het jaar 2020 was geen eenvoudig jaar, zeker niet voor onderwijsinstellingen die sneller dan gepland stappen moesten zetten in hun digitale transformatie. ‘De concurrentie van onderwijsinstellingen werd sterker dan die al was, omdat door het onlineonderwijs locatie nu minder van belang is in de keuze voor een hogeschool of universiteit. Dat betekent dat onderwijsinstellingen niet alleen hun evenementen online moesten organiseren, maar ook opvolging consequent en digitaal moesten vormgeven’, aldus Arne van Veen, directeur bij Cobra CRM.

‘Plus: studenten zijn het al gewend dat organisaties online contact houden en ze op tijd van de juiste informatie voorzien, dus dat verwachten ze ook van hun onderwijsinstelling. Nu meer dan ooit is het daarom noodzakelijk om (potentiële) studenten op te volgen met de juiste informatie om de juiste student op de juiste plek te krijgen. Salesforce is daarvoor een goede oplossing, omdat je studenten kan volgen vanaf het eerste moment van interesse tot ze als alumni verbonden blijven aan de hogeschool of universiteit.’

Cobra CRM al eerder genomineerd
Het is niet voor het eerst dat Cobra CRM, die naast onderwijs ook de zakelijke markt en non-profits bediend, wordt onderscheiden door Salesforce. Vorig jaar werd het consultancybureau nog genomineerd voor de Customer Innovation Award van Salesforce, waarbij ze werden geprezen met hun innovatieve trajecten en inzet van Salesforce. Inmiddels worden ze dus erkend als één van de meest succesvolle en specialistische partners van Salesforce.

Wilt u weten hoe u Salesforce kunt inzetten om uw (potentiële) studenten te voorzien van de juiste informatie om ze op de juiste plek te krijgen? Lees de ervaringen van Cobra CRM’s klanten.

Menu