Tijdens deze sessie zullen inspirerende klantcases van Curio en Landstede Groei worden gepresenteerd op het vlak van klantcontact en LLO.
Bij Curio hebben we de afgelopen maanden hard gewerkt aan een dynamische en volledige klantcontact-oplossing. De visie reikte verder dan de ’traditionele’ communicatiekanalen. Er is nu een sprankelende mix van kanalen zoals WhatsApp en live chat, naadloos geïntegreerd in Salesforce. Dit alles wordt aangedreven door de slimme AI servicebot Sam, die hand in hand werkt met de kennisbank in Salesforce. Hierdoor kan Curio (toekomstige) studenten, ouders en andere belanghebbenden nu 24/7 bijstaan met hun vragen.
Landstede Groei richt zich als zelfstandige entiteit binnen Landstede Groep specifiek op het aanbieden- en uitvoeren van (onbekostigd) contractonderwijs. Voor het aanmeld- en offerteproces maken zij succesvol gebruik van Salesforce. Landstede Groei heeft laten zien hoe zij met Salesforce op pragmatische wijze vorm en inhoud kunnen geven aan diverse contractonderwijs-processen in het kader van een Leven Lang Ontwikkelen.
Naast deze presentaties is er uiteraard ruimte om te netwerken en onderling kennis en ervaringen uit te wisselen met peers uit het onderwijs. Voor de lunch wordt gezorgd.
Programma
10.30 – 11.00 inloop
11.00 – 11.10 welkom
11.10 – 11.55 Use-case LLO (Landstede Groei)
12.00 – 12.45 lunch
12:50 – 13:15 Education Cloud door SF
13.15 – 14.00 Use-case Service Cloud (Curio)
14.00 afronding