Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Het is gemakkelijker om nieuwe klanten te werven, dan bestaande klanten vast te houden. Voordat een klant overgaat tot aankoop doorloopt uw klant een customer journey. Tijdens deze digitale klantreis komt uw (potentiële) klant op diverse manieren in aanraking met uw bedrijf, product of dienst.
Door uw communicatie af te stemmen op de fase van de digitale klantreis, kunt u van twijfelende klanten, kopende klanten maken. Daarbij kunt u bestaande klanten andere en meer relevante informatie tonen waardoor er sneller een binding ontstaat met uw bedrijf. De meest belangrijke fase in de digitale klantreis is het vasthouden van bestaande klanten. Door hen specifieke en relevante informatie te tonen krijgt u meer tevreden klanten. Salesforce helpt u bij het 360 graden inzichtelijk maken van deze Customer Journey. Door de juiste automatisering bespaart u tijd, wordt uw communicatie relevanter en interessanter en optimaliseert uw winst.



