Hoe Cobra CRM u ondersteunt

Van het in kaart brengen van de Customer Journey tot de implementatie van Salesforce: Cobra CRM helpt u.

CRM-implementatie

Uw vraagstuk is ons startpunt. Wij selecteren samen met u de beste Salesforce-oplossing, helpen uw processen te optimaliseren en vertalen die binnen enkele weken naar de juiste inrichting. Zo waarborgen we dat u Salesforce ten volle kan benutten en resultaat kunt gaan boeken.

Customer Journey

We helpen u uw Customer Journey of klantreis in kaart te brengen, zodat u precies weet hoe u uw klant vanaf het eerste moment van interesse kan begeleiden tot en met de ambassadeursrol voor uw merk. Na de strategische sessie helpen we de reis functioneel te implementeren in Salesforce.

Marketing Support

Wilt u uw marketingactiviteiten naar een hoger niveau tillen, maar komt u handen te kort? Of bent u op zoek naar een specialist die u kan helpen met het verbeteren van uw datakwaliteit? De marketingconsultant van Cobra CRM denken graag met u mee over uw leadfunnel, dynamische content en het verbeteren van conversie.

Salesforce Trainingen

Is Salesforce operationeel, maar bent u nog niet in staat om de oplossing ten volle te benutten? Cobra CRM verzorgt meerdere trainingen om u op snelheid te brengen. De op maat gemaakte workshops worden bij u op kantoor verzorgd. Denk bijvoorbeeld aan trainingen voor gebruikers en administrators, en over Pardot, surveys, rapporten en dashboards.

Salesforce Support

Onze consultants leveren support op afstand of op locatie. Heeft u een Salesforce-oplossing, maar weet u niet hoe u gebruik naar een hoger niveau kan tillen? Of wilt u graag de bestaande omgeving doorontwikkelen? Vraag assistentie van onze experts. Wij bieden ondersteuning op SalesCloud, MarketingCloud, ServiceCloud, CommunityCloud, Pardot, GetFeedback en FormAssembly.

Event Management

Een evenement is vaak een hectische tijd voor een organisatie. Doordat de focus ligt op de realisatie van een succesvolle dag, wordt vastlegging en opvolging over het hoofd gezien. Welke bezoeker is bij welke sessie of locatie geweest? Hoe voorkomen we een wirwar aan (dubbele) Excelsheets als gastenlijst? Hoe benaderen we bezoekers achteraf, zodat ze volgend jaar weer komen? U organiseert dit alles en meer met Salesforce. Cobra CRM begeleidt u in het hele proces. Denk bijvoorbeeld aan gekoppelde webformulieren, customer journeys, feedbacktemplates en registratie aan de deur.

Integraties

In uw organisatie draaien verschillende applicaties. Salesforce biedt standaard uitgebreide integratiemogelijkheden. Zodoende kunnen bestaande applicaties vaak zonder grote investering data uitwisselen, zodat datakwaliteit gewaarborgd kan worden. Denk bijvoorbeeld aan integraties van Salesforce met het ERP-pakket, boekhoudsysteem, websurvey of software voor evenementenorganisaties.

Wat is Salesforce en CRM?

CRM is de afkorting van Customer Relationship Management. CRM stelt u in staat om uw klantrelaties te beheren en helpt bij het optimaliseren van uw klantcontacten om deze klant beter en op maat te kunnen bedienen. Zo realiseert u hogere conversie én tevredenheid.

Salesforce is het bedrijf achter één van de meest succesvolle CRM-oplossingen die momenteel in de markt te verkrijgen is. Het bedrijf werd in 1999 opgericht door CEO Mark Benioff met als doel door middel van Cloud Computing (destijds revolutionair) CRM-software te kunnen bieden aan bedrijven. Zodoende hoefden klanten geen torenhoge investeringen meer te doen om de krachtige CRM-functionaliteiten te benutten. Hetzelfde is vandaag de dag nog het geval.

Salesforce CRM stelt u in staat om interacties bij te houden, zoals telefonische conversaties, e-mail, vergaderingen, afspraken en sociale media en websiteverkeer. Door koppelingen te maken met reeds geïntegreerde software en bedrijfssystemen kunt u een complete Customer Journey en 360° klantbeeld inzichtelijk maken om sneller en effectiever uw bedrijfsdoelstellingen te halen.

Wilt u weten hoe we u kunnen helpen?

Menu