Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Waarom een quickscan?
Je kent het misschien wel. Je organisatie groeit, nieuwe klanten en kansen bieden zich aan en de complexiteit van je Salesforce omgeving neemt daarmee steeds verder toe. Dit komt de usability niet altijd ten goede. Het kan dan ook zeer waardevol zijn om een ervaren Salesforce consultant een vrijblijvende analyse te laten doen met als doel om de belangrijkste functionele- en technische onderdelen van je omgeving eens goed tegen het licht te houden. Kortom, past wat je doet nog bij wat je zou willen bereiken? Zijn je medewerkers in staat om zo effectief en efficiënt mogelijk te werken? Is er wellicht een slimmere en snellere manier om klanten te segmenteren en kun je daarmee nog beter op hun persoonlijke wensen en specifieke behoeftes inspelen? Cobra CRM helpt je graag om deze vraagstukken gericht op te pakken door middel van een Quickscan.
Welke onderdelen?
Onze quickscan geeft een overzicht van de belangrijkste aandachtspunten binnen je Salesforce omgeving. De volgende zaken (indien relevant) worden onder andere gecontroleerd:
- Data quality: hoe compleet zijn records ingevuld?
- User adoption: maken je collega’s of community-users voldoende gebruik van het systeem? Welke licenties worden wel of niet gebruikt
- Security: zijn je gegevens goed beveiligd en zijn er bepaalde security-best-practices die je zou kunnen toepassen?
- Governance: wie zijn de belangrijkste stakeholders en hoe zijn de taken en verantwoordelijkheden verdeeld? Zijn er aandachtspunten in de besluitvorming rondom digitaliseringsvraagstukken?
- Automations: welke type automatiseringen worden per object of proces gebruikt? Zijn hier efficiency-slagen te maken?
- Technical debt: zijn er in het verleden ‘short-cuts’ genomen die momenteel aandacht verdienen? Of zijn er technische ontwikkelingen geweest die nog niet zijn doorgevoerd in je Salesforce omgeving?
Na de analyse leveren we je een compact rapport op met daarin een aantal belangrijke quick wins. Daarnaast geven we je een gedetailleerd advies over de mogelijke vervolgstappen. Kortom, hierna kun je gelijk aan de slag om je Salesforce omgeving nog beter bij de (strategische) doelstellingen en visie van jouw organisatie te laten passen.
Meld je aan!
Denk jij dat jouw organisatie zou kunnen profiteren van de hierboven genoemde punten? Herken jij je in de beschreven uitdagingen? Je bent niet de enige, want wij komen dit soort vraagstukken dagelijks tegen. Cobra CRM heeft meer dan 200 implementaties uitgevoerd, dus wij kunnen putten uit een ruime ervaring. Vul onderstaand formulier in en wie weet win jij de vrijblijvende quickscan!