Welke Salesforce oplossing past bij uw vraagstuk?

Wanneer u actief en effectief wilt starten met marketing automation en CRM, zal u ongetwijfeld Salesforce overwegen. Er zijn verschillende mogelijkheden binnen Salesforce CRM en afhankelijk van uw vraagstuk kunt u voor één van deze implementaties kiezen. Cobra CRM ondersteunt u tijdens de keuze voor de CRM oplossing en helpt u bij de implementatie van deze CRM oplossing binnen uw bedrijf.

Sales Cloud

Wilt u waar u ook bent en samen als één team ontwikkelingen en doelstellingen volgen? Heeft u de behoefte voor het beheren en werven van klanten, leden, studenten of donatuers? Salesforce Sales Cloud is dan dé oplossing voor uw vraagstuk. Met de juiste implementatie kunt u ook onderwerk alle ontwikkelingen en doelstellingen blijven volgen.

Marketing Cloud

Als marketeer wilt u graag inzichtelijk maken wat uw klanten bezig houdt. Met Salesforce Marketing Cloud kunt u uw doelgroep benaderen met zeer relevante en aantrekkelijke informatie via diverse online marketing kanalen. Marketing Cloud biedt als voordeel dat u eenvoudig campagnes kunt aanmaken, deze kunt automatiseren, volgen en de resultaten over meerdere kanalen kunt volgen.

Service Cloud

Met de veranderende technologie verwachten uw klanten ook sneller en beter antwoord op hun vragen. Ze willen het liefst 7 dagen per week en 24 uur per dag bij u terecht kunnen voor vragen. Daarnaast hebben ze de wens niet iedere keer hetzelfde verhaal te moeten vertellen. Met de Salesforce Service Cloud kunt u alle contacten met uw bestaande klanten volgen en kunt u de service stroomlijnen en optimaliseren zodat uw klanten uiterst tevreden zijn over uw service.

Platform Cloud

Door de opkomst van smartphones is ook de markt van apps enorm gegroeid. Met het Salesforce1 Platform is het mogelijk voor u om snel uitgebreide en zakelijke apps te ontwikkelen en uit te rollen. Waar u met andere mogelijkheden veel tijd en geld kwijt bent met het ontwikkelen van apps, is het bouwen van apps een stuk sneller en eenvoudiger geworden met het Salesforce1 Platform.

Wat is Salesforce en CRM?

CRM is de afkorting van Customer Relationship Management. CRM stelt je in staat om je klantrelaties te beheren en helpt bij het optimaliseren van jouw klantcontacten teneinde deze klant beter en op maat te kunnen bedienen.

Salesforce is in 1999 opgericht door CEO Mark Benioff met als doel door middel van Cloud Computing (destijds revolutionair) CRM Software te kunnen bieden aan bedrijven. Tegenwoordig noemen wij dit Software-as-a-Service.

Salesforce stelt u in staat om interacties bij te houden, zoals; telefonische conversaties, e-mail, meetings en/of afspraken en sociale media kanalen en websiteverkeer. Door koppelingen te maken met reeds geïntegreerde software- / bedrijfssystemen kunt u een complete Customer Journey inzichtelijk maken teneinde sneller en effectiever uw bedrijfsdoelstellingen te halen.

Cobra CRM kan vaak zonder hoge investering koppelingen maken met een ERP pakket, boekhoudsysteem, websurveys of andere software. Cobra CRM ontzorgt u bij het opzetten van de architectuur, projectmanagement en het programmeren van deze koppelingen. Software waar Cobra CRM reeds succesvol een integratie mee heeft gemaakt:

  • Microsoft Dynamics Navision
  • Eduarte
  • Mailchimp
  • Getfeedback
  • Eventbrite

Zij kozen reeds voor Cobra CRM